If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
night_pz, какво да ти кажа, ако имаш мечта не се страхувай поне да опиташ да я осъществиш, въпреки това какво ти казват и какво чуваш, въпреки, разума по някога. Един път живеем!
Ехх, ако знаете как ми тупти сърцето след всяка 156-ца(и не само този модел на алфа), особенно червена
Ама заради теми като тази май ще си карам 406 HDi-то, кеото също е много красиво, но я няма тази прослувута алфистка страст!
Преди да си взема Пижо много бях навит на 156, но който питам(говоря за вносители и майстори) ме отказваха. Дори на един джамбазин му направих директна поръчка да ми докара такава, и с огромно учудване от моя страна той ми отказа(да ми взема парите реално) с това, че го било страх дали ще го докара до България! WOW
Еми карай си Пежото и завиждай на хора като мен които карат 156-ца
Така, да ви кажа до къде стигнахме с моята Роми.
Почистих и масленият сепаратор, не беше кой знае колко мръсен и със сигурност не беше запушен (ще кача снимки). Карах я около 400 км и нямаше фрапиращи загуби на масло, но и не съм я зорил много, главно градско. Сега е с почти разглобен двигател, утре ще видя колко са зле цилиндрите и блока.
Днес разглобихме напълно двигателят. Е оказа се, че нямам нито едни счупен сегмент, но пък това не е повод за радост, защото имам 3 счупени бутала от 4!
Сега Ще се поровя да видя какво пише за бутала, но 200 лв на бутало май не ми мърдат, но ми се ще да проверя поне колко ще ми струват някакви по-здрави от оргиналните!!!
Та до къде стигнах с ремонта на сърчицето на мойто италянко магаренце:
Сменихме 4 буталца, комплект със сегменти и бутален болт, 3 гарнитурки, ново масълце, маслен филтър, антифриз и взе че запали, зазарена където трябва.
НО когато запали взе да трака се едно е дизел, майсторът ми обясни, че е нормално в началото понеже клапаните са само регулиращи и имат хидравлични цилиндърчета в които трябвало да влезе от новото масло и да обере луфта който се получава със разпределителният вал, въпреки, че намаля тракането пак остана, форсирахме я до 2500 оборота но нямаше ефект и я оставихме за понеделник.
Та много ще съм ви благодарен ако ми помогнете със съвет какво да правя!!!!!!!
Трябва също да споделя, че преди ремонта слагах по-гъсто масло 15W40 и зацепвахме ангренажният ремък пез пети както при смяната му първият път, тогава нямаше проблем.
-Искам да попитам дали е възможно заради по-гъстото масло останало в цилиндърчетата да не може да влезе новото по-рядко селения голд?
- Дали е възможно заради прескачане на някой зъб на ангренажният ремък да трака или пък поради тази причина вариаторът да трака или да е застанъл в някакво крайно положение евентуално?
-Също така четох, че вариаторът сработвал над 3000 оборота като соленоида му пускал масло в него, възможно ли е да чука от него, понеже е на сухо?
-И дали евентуално е възможно да стигна така до някой сервиз да ми проверят зацепването на ангренажа?
Трябва да кажа също, че главата не е разглабяна понеже там нямаше проблем, само е изчистена с бензин.
Добре де, колко време я държахте запалена - тракането ако идва от повдигачите може да продължи малко по дълго.....не че със сигурност казвам че се я зацепили правилно или не......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Мерси за мнението, но все пак е зацепвана така и преди и не тракаше, пък и на всеки почти на който са му сменяли ангринажен ремък му го сменят така.
ВЪзможно ли е чак пък толкова много да трака, пък и ако е прекалено много изместен този ремък ще се удрят клапаните в буталата, а не мисля че е така.
Да им се невидят и петите, много скъпи!!!! де да бяха само те да ги купя ама .....
Някой няма ли сменял варитор да каже дали е имал подобен проблем? Да отпиша поне него.
Вариатора стработва на 1800 оборота в движение. Трябва тръгнеш да караш, че да отвори соленоида. Незнам как трака, но при някои коли които съм ремонтирал вариатора без да го напълня предварително с масло при първо запалване трака. И веднага тръгвам да карам за да може да влезе масло и да млъкне.
Може да трака и по друг начин (но звука тогава не е като на дизел). Ако имаш объркано зацепване може да трака от детонации.
Щом сте сглобили всичко и сте стегнали всичко. Пали и карай. Или откачи буксата на вариатора и докато форсираш мотора на място подавай му на импулси 12 волта ръчно за да го ововриш. Но най-добре покарай.
То ако не сте сглобили нещо както трябва и на 900 оборота ще си роди.
Общо я държахме запалена около десетина минутки може би 15, колата си загря нормално форсираше се без проблем до около 2500 оборота, но въпреки намаляването на тракането, то не спираше.
И не се трвожи. Не си ударил клапани. Тоя мотор удря клапани, но когато си много близо до ГМТ. Демек ако ще удря клапани тя едва ли ще запали и ще работи нормално.
А и ако ги ударите ще го чуете удъра
П.С. Ако преди е била зацепена правилно и не сте развивали шайбата на всмукателния вал и сте си белязали всичко правилно, няма проблем да се зацепи без пети. Ако объркате с 1 зъб само мотора ще се тресе при подаване на газ, ще пука в колектора, ще се чуди да работи ли или да гасне.
Щом работи що годе добре, пали и карай приятелю. Подай и в движение до 4000 - 4500 оборота на няколко пъти и ако наистина както казваш трака като дизел то тогава ще млъкне. Ако и вариатора ти е добре разбира се.
Чукането от повдигач или клапан е с метален звук. Чукането на биелни лагери наподобява притъпено щракане. Работата като дизел е вариатор.
Пети в ловеч знам че има един и той не ги дава и още един който твърди че няма само за моя двигател от всички алфи, така му пратили комплекта.
Село какво да кажа! А Аз предложих да ги зема под наем все пак!
Comment